Kundportal med unika funktioner för ökad servicegrad

CargoIT erbjuder en ny modern och dynamisk kundportal för ökad servicegrad gentemot kunder inom IT- och logistikbranschen. Byggd med ny teknik i ett dynamiskt gränssnitt kan den anpassas efter kundens behov och även för olika typer av enheter.

I portalen har kunden möjlighet att vid registrering av uppdrag, innan bokning, få prisuppgifter alternativt kunna skicka en offertförfrågan. Vid själva registreringen av uppdrag erbjuds hjälp av mallhantering och genom Track and Trace kunna se status på dem. I portalen kan dokument både laddas upp och laddas ned. I de fall där ett uppdrag behöver bistås med externa dokument kan de laddas upp direkt till uppdraget samt att kunden har åtkomst till dokument som fraktsedlar, godsettiketter, aviseringar, fakturor direkt i portalen. För att sedan kunna följa upp och utvärdera uppdrag finns möjlighet att ta ut statistik på tidigare sändningar. Användargrupper kan skapas med rättigheter på fältnivå och naturligtvis responsiv design för att fungera för alla storlekar på skärm. Utöver detta finns Excelrapportgenerering enligt eget utseende och innehåll. Allt detta finns att tillgå i CargoITs kundportal. Funktionen är en viktig komponent för att öka er servicegrad gentemot era kunder.

För mer info kontakta oss gärna:

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., 08-594 806 30

 

Breadcrumbs